Ескурзии Почивки Круизи

bg en tr
оферта: цена до:
 
София
бул."Витоша"131 А
Тел.:
02/9533441
02/9533442
факс: 02/9533446
www.ines.bg КОНТАКТИ НОВА ГОДИНА
2011
СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ !!! LAST MINUTE
ОФЕРТИ
 
По държави

КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЦЕНИТЕ?

КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЦЕНИТЕ?
Всички цени, посочени към маршрутите на NCL, са в EUR (евро) за човек, настанен в двойна каюта от избраната категория,
за целия круиз и включват:
  •   Настаняване в двойна каюта за периода на целия круиз;
  •   Хранене на борда на кораба - 24-часов непрекъснат режим включително:
    - 2 основни ресторанта a-la-carte; 
    - 1 бюфет;
    - специализирани ресторанти* : азиатски; френски; италиански; мексикански; суши бар; тепаняки – японска кухня; стекхаус; 
    - грил бар; 
    - снек бар; 
    - 24-часов румсървис в каютите.
    *в посочените специализирани ресторанти се заплаща такса резервация
     Храненето на борда на корабите на NCL е FreeStyle – без фиксирани часове, ресторанти,
  • Някои напитки - питейна вода /небутилирана/, кафе и чай; 
  • Ежедневно почистване на каютите;
  • Пристанищни такси във всички точки от маршрута;
  • Разнообразни дневни и вечерни развлечения на борда на кораба;
  • Ползване на откритите басейни, шезлонги и джакузи, плажни хавлии;
  • Детска градина и тинейджърски клуб (ежедневни занимания за деца от общо 4 възрастови групи);
  • Ползване на фитнес центъра.
 
 
КАКВО СЕ ЗАПЛАЩА ДОПЪЛНИТЕЛНО?
Допълнително се заплащат:
·         Брегови екскурзии в отделните точки от маршрута (закупуват се на борда на кораба);
·         Такси обслужване и парични благодарности към персонала (USD 12/човек/ден), за деца до 3 години не се заплаща такса обслужване. Таксите за обслужване се начисляват автоматично в бордната сметка на пасажерите и се заплащат в края на пътуването на борда на круизния кораб;
·         Напитките, закупувани от баровете на кораба, напитките в минибара в каютата; напитките, поръчвани чрез румсървиса
·         Такса резервация от USD 10 до USD 25 на човек за следните специализирани ресторанти: азиатски, френски, италиански, латино-ресторанти; суши бар; тепаняки – японска кухня; стекхаус. Храната в основното менюто на съответния ресторант НЕ се заплаща допълнително. В случай на екстри – цените за тях са изрично посочени в менюто.
·         Всякакви услуги с индивидуален характер
·         7% ДДС за някои стоки и услуги, закупувани на борда на кораб Norwegian Jade
·         Телекомуникациите и интернет
·         Услугите на SPA и бизнес центъра; фризьорския салон; фотографското ателие; лекарския кабинет; пране и гладене; baby-sitting; казиното.
·        Всички допълнителни услуги, съпътстващи основната туристическа услуга – КРУИЗ, а имено: самолетни билети до/от начално/крайно пристанище; медицински застраховки; застраховка "анулиране и прекъсване на пътуването"; хотелско настаняване в начално/крайно пристанище; трансфери в начално/крайно пристанище.     
При поискване от страна на клиента, Инес Травел може да предложи и организира посочените услуги, съпътстващи круиза, 
срещу допълнително заплащане.
Оферти за допълнителни услуги се предоставят само при конкретно запитване за круиз с 
посочен маршрут, кораб, дата на отплаване, брой и вид пасажери (възрастни, деца и пр.)
Някои от допълнителните услуги преди и след круиза може да се резервират чрез круизната компания, заедно с резервацията за основната услуга – КРУИЗ. Такива услуги са:
-       Пакет pre-cruise / post-cruise, включващ: хотелско настаняване в начално/крайно пристанище за 1 или повече нощувки; трансфери хотел/пристанище или обратно
-       Трансфери летище/кораб или кораб/летище в първия или последния ден от круиза
      Резервациите за допълнителни услуги, заявени и потвърдени от NCL се приравняват на резервация за КРУИЗ и се подчиняват на същите условия за резерваци/плащане/анулиране.
От януари 2009, NCL прекрати събирането на такса гориво. Компанията обаче си запазва правота да изиска заплащането на такава, включително и за вече потвърдени резервации, в случаи на значителна промяна на цените на петрола.

Каталожните и промоционалните цени се отнасят за индивидуални пътници и НЕ зависят от набиране на минимален брой пасажери. 
Групови цени се предоставят при конкретно запитване.
Всички каталожни и промоционални цени, публикувани в информационните материали на Инес Травел подлежат на промяна по всяко време без предизвестие. Окончателните цени за круиз се фиксират в момента на реална поименна резервация за круиз.
 
КАК СЕ ИЗВЪРШВА РЕЗЕРВАЦИЯ ЗА КРУИЗ и КАК СЕ ЗАПЛАЩАТ ДЪЛЖИМИТЕ СУМИ?
 
1. УСЛОВИЯ за записване за круиз.
Записване за круиз може да се извърши по всяко време преди началната дата на пътуването, при наличие на свободни места, чрез предоставяне на необходимите лични данни за всички пътници (имена НА ЛАТИНИЦА, съгласно изписването им в международния паспорт, който пасажерите ще представят при чекирането за качване на борда на кораба; ЕГН или рождени дати; адрес за кореспонденция; телефон за контакт). В резултат от заявката потребителят получава потвърждение за временна резервация, предоставено от Инес Травел, което представлява едностранно сключване на договор за пътуване по общи условия на круизната компания. Договорът се сключва между круизната компания и потребителите, упоменати в резервацията за круиз. Временната резервация се преобразува в постоянна и договорът става двустранно сключен между потребителите и круизната компания, при получаване на валидно плащане на изискуемия в потвърждението депозит или на пълната дължима сума за круиз.

ВАЖНО! Корекции на имена в потвърдени резервации НЕ винаги са възможни и доколкото такива се разрешават от круизната компания, те се извършват срещу заплащане на допълнителни такси в размери, определени от доставчика (между 50 и 100 ЕВРО / име). При корекция на имена Инес Травел събира допълнителна административна такса в размер EUR 20 / потребител.

2. СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ

Размерът на депозита, сроковете за плащане на депозита и сроковете за плащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги, зависят от продължителността на периода между датата на резервацията и началото на пътуването, както и от продължителността на заявения круиз и категорията на заявената каюта. Закъснение в плащането води до автоматично анулиране на резервацията за круиз. За валидно плащане се счита това, което е постъпило в банковата сметка или в касата на Инес Травел най-късно до упоменатите в потвърждението на временната резервация срокове (сроковете за плащане се задават с дата и час). Неспазването на сроковете за плащане на депозита и окончателния баланс води до автоматично анулиране на временната резервация и съответно до анулиране на сключения с круизната компания договор за пътуване, без последствия, както за круизната компания, така и за туристическия агент – Инес Травел.
2.1. За круизи с продължителност 3 и повече дни (без категории А1, А2, А3, А4, A5, A6, A7, АА)
А/ При записване до 40 дни преди пътуването:
- депозит 30% от стойността на заявените услуги, платим до 1 календарен ден от потвърждението на временната резервацията от страна на "Инес Травел". При   резервации по промоционални цени може да се прилагат различни условия, които се обявяват за всеки отделен случай.
- заплащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги: не по-късно от 40 дни преди началото на пътуването
Б/ При записване в рамките на 40 дни преди пътуването: заплащане на пълната стойност на заявените услуги до 1 календарен ден от потвърждението на временната резервация.
 
2.2. За круизи с продължителност 3 и повече дни, при настаняване в апартамент от категория A1, А2, А3, А4, A5, A6, A7, АА
А/ При записване до 100 дни преди пътуването:
- депозит 30% от стойността на заявените услуги, платим до 1 календарен ден от потвърждението на временната резервацията от страна на "Инес Травел". При   резервации по промоционални цени може да се прилагат различни условия, които се обявяват за всеки отделен случай.
- заплащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги: не по-късно от 100 дни преди началото на пътуването
Б/ При записване в рамките на 100 дни преди пътуването: заплащане на пълната стойност на заявените услуги.
 
Резервациите за круизи по ПРОМОЦИОНАЛНИ цени, се извършват при различни (по-рестриктивни) условия за плащане, които се съобщават при всеки конкретен случай.
 
Резервациите за “pre-cruise” и “post-cruise” пакети се приравняват на резервация за круиз и за тях се прилагат същите условия за плащане,
както за круиз.


 
КАКВИ НЕУСТОЙКИ СЪБИРА КРУИЗНАТА КОМПАНИЯ ПРИ АНУЛИРАНЕ НА ПОТВЪРДЕНА РЕЗЕРВАЦИЯ
по искане на потребителя или при неспазване на сроковете за плащане?
 
1.  НЕУСТОЙКИ в случай на анулиране на потвърдени резервации за круиз с продължителност 3 и повече дни (без категории А1, А2, А3, А4, A5, A6, 
     A7, АА) :
- до 60 дни преди пътуването:               10% от стойността на заявените услуги (20% за резервации по промоционални цени)
- от 59 до 30 дни преди пътуването:    20% от стойността на заявените услуги (30% за резервации по промоционални цени)
- от 29 до 22 дни преди пътуването:    30% от стойността на заявените услуги (40% за резервации по промоционални цени)
- от 21 до 15 дни преди пътуването     50% от стойността на заявените услуги (60% за резервации по промоционални цени)
- от 14 до 8 дни преди пътуването        75% от стойността на заявените услуги
- от 7 до 0 дни преди пътуването, включително при неявяване за отпътуване: 90% от стойността на заявените услуги
2. НЕУСТОЙКИ в случай на анулиране на потвърдени резервации за круиз с продължителност 3 и повече дни, при настаняване
в апартамент от категория A1, А2, А3, А4, A5, A6, A7, АА
- до 60 дни преди пътуването:               20% от стойността на заявените услуги
- от 59 до 30 дни преди пътуването:    30% от стойността на заявените услуги
- от 29 до 22 дни преди пътуването:    40% от стойността на заявените услуги
- от 21 до 15 дни преди пътуването     60% от стойността на заявените услуги
- от 14 до 8 дни преди пътуването       75 % от стойността на заявените услуги
- от 7 до 0 дни преди пътуването, включително при неявяване за отпътуване: 90% от стойността на заявените услуги

Анулирането на резервациите за круизи по някои ПРОМОЦИОНАЛНИ цени, се извършват при различни (по-рестриктивни) условия, които се съобщават при всеки конкретен случай.
  
Посочените условия подлежат на промяна от страна на круизната компания по всяко време, без предизвестие.

3. Освен предвидените по-горе неустойки, дължими към круизната компания, в случай на анулиране на потвърдена резервация потребителят дължи на Инес Травел административна такса в размер 1% от стойността на платените суми, но не по-малко от EUR 30 на резервация.
Неустойките, събирани от круизната компания при анулиране на резервации за “pre-cruise” и “post-cruise” пакети са същите, както неустойките при анулиране на резервации за круиз, като в този случай за начална дата на пътуването се счита датата на 1-та нощувка от предкруизния пакет.
 
Заявки за анулиране на резервации се приемат само в писмена форма (в попълнена бланка по образец, предоставен от Инес Травел).
Заявки за анулиране на резервации се обработват от Инес Травел до 17:00 часа в работните дни. Заявки получени след 17:00 часа или в почивни и празнични дни се обработват в първия следващ работен ден, при което се прилагат неустойките за анулиране, валидни към датата на обработка на заявката за анулиране на круиз. При анулиране следва да имате пред вид почивните и празничните дни в България, Германия и САЩ.

 
С КАКВИ ДОКУМЕНТИ СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ПЪТУВАНЕТО?
Всеки пасажер трябва да разполага с международен паспорт, валиден поне още 6 месеца след датата на приключване на круиза. За деца под 21 години, които не са придружени и от двамата си родители, се представя освен международен паспорт също и нотариално заверена декларация от отсъстващия родител / настойник, че е съгласен детето да пътува с другия родител / настойник. При несъответствие между фамилното име на детето и фамилните имена на родителите, които го придружават, родителите трябва да си осигурят документ удостоверяващ родствената им връзка с детето (като например преведен на английски и заверен акт за раждане или друг документ). За деца под 21 години NCL изисква и допълнителна нотариално заверена декларация по образец. Повече информация за допълнителната декларация може да получите по телефон от офиса на Инес Травел.
За настаняване на борда на кораба пасажерите представят ЕЛЕКТРОНЕН билет за круиз.
Всички пасажери трябва да си осигурят застраховка, покриваща медицински разходи в чужбина, включително и репатриране.