Ескурзии Почивки Круизи

bg en tr
оферта: цена до:
 
София
бул."Витоша"131 А
Тел.:
02/9533441
02/9533442
факс: 02/9533446
www.ines.bg КОНТАКТИ НОВА ГОДИНА
2011
СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ !!! LAST MINUTE
ОФЕРТИ
 
По държави

КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЦЕНИТЕ? (за маршрути на HOLLAND AMERICA LINE)

КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЦЕНИТЕ? (за маршрути на HOLLAND AMERICA LINE)

КАКВО ВКЛЮЧВАТ ЦЕНИТЕ?
Всички цени, посочени към маршрутите на HAL, са в USD (щатски долари) за човек, настанен в двойна каюта
от избраната категория, за целия круиз и включват:


·         Настаняване в двойна каюта за периода на целия круиз
·         Хранене на борда на кораба: закуска, обяд, вечеря и междинни бюфети в 1 основен a-la-carte ресторант и 1 бюфет-ресторант, 24-часов румсървис (само храната не се заплаща)
Holland America Line предлага гъвкава схема по отношение на часа на вечерята – т.нар. “As You Wish Dining”. Пасажерите имат избор между вариант с фиксирана маса и час на хранене за всяка вечер от круиза или вариант на “Open dining” – вечеря в основния ресторант без фиксиран час и маса.
·         Някои напитки - вода (небутилирана), кафе и чай 
·         Пристанищни такси във всички точки от маршрута  
·         Ежедневно почистване на каютите
·         Дневни и вечерни развлечения на борда на кораба
·         Ползване на басейн, шезлонги, джакузи и плажни хавлии
·         Занимания за деца и тинейджъри
·         Ползване на фитнес центъра
 
 
КАКВО СЕ ЗАПЛАЩА ДОПЪЛНИТЕЛНО?
 
·         Допълнителни такси, събирани от круизната компания (точният размер на тези такси се определя в момента на поименна резервация за круиз)
·         Брегови екскурзии в отделните точки от маршрута (закупуват се на борда на кораба)
·         Такси обслужване и парични благодарности към персонала (USD 10/човек/ден)
·         Напитките, закупени от баровете и расторантите на борда, от минибара в каютите и чрез румсървиса
·         Услугите на SPA и бизнес центъра; фризьорския салон; фотографското ателие; лекарския кабинет; пране и гладене; казиното
·         Такса резервация за ресторант Pinnacle Grill - $30/пасажер (такъв ресторант има на борда на всички кораби от флотилията на Holland America Line)
·         Такса резервация за специализираните ресторанти на борда на корабите от Signature Class (EURODAM и NIEUW AMSTERDAM)
·         Всякакви услуги с индивидуален характер
·         Телекомуникациите и интернет
·         Всички допълнителни услуги, съпътстващи основната туристическа услуга – КРУИЗ, а имено: самолетни билети до/от начално/крайно пристанище; медицински застраховки; хотелско настаняване в начално/крайно пристанище; трансфери в начално/крайно пристанище.
При поискване от страна на клиента, Инес Травел може да предложи и организира посочените услуги, съпътстващи круиза, срещу допълнително заплащане. Оферти за допълнителни услуги се предоставят само при конкретно запитване за круиз с посочен маршрут, кораб, дата на отплаване, брой и вид пасажери (възрастни, деца и пр.)
 
Някои от допълнителните услуги преди и след круиза може да се резервират чрез круизната
            компания, заедно с резервацията за основнта услуга – КРУИЗ. Такива услуги са:
-          Пакет pre-cruise / post-cruise, включващ: хотелско настаняване в начално/крайно пристанище за 1 или повече нощувки; трансфери летище/хотел/пристанище или обратно
-          Трансфери летище/кораб или кораб/летище в първия или последния ден от круиза
-           Круиз-тур преди или след круиза, включващ: хотелско настаняване в начално/крайно пристанище за 1 или повече нощувки; трансфери летище/хотел/пристанище или обратно; допълнителна наземна екскурзионна програма
Резервациите за допълнителни услуги, заявени и потвърдени от Holland America Line се приравняват на резервация за КРУИЗ и се подчиняват на същите условия за резерваци/плащане/анулиране.

От януари 2009, Holland America Line прекрати събирането на такса гориво. Компанията обаче си запазва правота да изиска заплащането на такава, включително и за вече потвърдени резервации, в случаи на значителна промяна на цените на петрола.

Каталожните и промоционалните цени се отнасят за индивидуални пътници и НЕ зависят от набиране на минимален брой пасажери. 
Групови цени се предоставят при конкретно запитване.
Всички каталожни и промоционални цени, публикувани в информационните материали на Инес Травел подлежат на промяна по всяко време без предизвестие. Окончателните цени за круиз се фиксират в момента на реална поименна резервация за круиз.
 
 
КАК СЕ ИЗВЪРШВА РЕЗЕРВАЦИЯ ЗА КРУИЗ и КАК СЕ ЗАПЛАЩА КРУИЗА?
 
1. УСЛОВИЯ за записване за круиз.
Записване за круиз може да се извърши по всяко време преди началната дата на пътуването, при наличие на свободни места, чрез предоставяне на необходимите лични данни за всички пътници (имена НА ЛАТИНИЦА, съгласно изписването им в международния паспорт, който пасажерите ще представят за чекиране на борда на кораба; ЕГН или рождени дати; адрес за кореспонденция; телефон за контакт). В резултат от заявката потребителят получава потвърждение за временна резервация, предоставено от Инес Травел, което представлява едностранно сключване на договор за пътуване по общи условия на круизната компания. Договорът се сключва между круизната компания и потребителите, упоменати в резервацията за круиз. Временната резервация се преобразува в постоянна и договорът става двустранно сключен между потребителите и круизната компания, при получаване на валидно плащане на изискуемия в потвърждението депозит или на пълната дължима сума за круиз.

ВАЖНО! Корекции и смяна на имена във временни или потвърдени резервации се извършват чрез анулиране на текущата резервация и създаване на нова. В случаите на корекция или смяна на имена в потвърдени резервации, анулирането на текущата резервация води до прилагане на неустойки за анулиране.
 
2. СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ
Размерът на депозита, сроковете за плащане на депозита и сроковете за плащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги, зависят от продължителността на периода между датата на резервацията и началото на пътуването, както и от продължителността на заявения круиз и категорията на заявената каюта. Закъснение в плащането води до автоматично анулиране на резервацията за круиз. За валидно плащане се счита това, което е постъпило в банковата сметка или в касата на Инес Травел най-късно до упоменатите в потвърждението на временната резервация срокове (сроковете за плащане се задават с дата и час). Неспазването на сроковете за плащане на депозита и окончателния баланс води до автоматично анулиране на временната резервация и съответно до анулиране на сключения с круизната компания договор за пътуване, без последствия, както за круизната компания, така и за туристическия агент – Инес Травел.
 
ВАЖНО! HAL поддържа тарифи, които изискват незабавно пълно плащане на круиза, независимо от оставащия период до началото на пътуването. Информация за условията на тези тарифи се предоставя в момента на резервацията.
 
КЛАУЗА А
А/ При записване до 85 дни преди пътуването:
-
депозит, в размер на минимум USD 350/човек, платим до 1 календарен ден от потвърждението на резервацията от страна на Инес Травел (Депозитът може да бъде и по-голям, точната сума се определя в момента на резервацията)
- заплащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги: не по-късно от 85 дни преди началото на пътуването

Б/ При записване в рамките на 85 дни преди пътуването: заплащане на пълната стойност на заявените услуги до 1 календарен ден
от потвърждението на резервацията от страна на Инес Травел
 
КЛАУЗА  В и С
А/ При записване до 100 дни преди пътуването:
-
депозит, в размер на минимум USD 350, платим до 1 календарен ден от потвърждението на резервацията от страна на Инес Травел
(Депозитът може да бъде и по-голям, точната сума се определя в момента на резервацията)
- заплащане на остатъка до пълната стойност на заявените услуги: не по-късно от 100 дни преди началото на пътуването
Б/ При записване в рамките на 100 дни преди пътуването: заплащане на пълната стойност на заявените услуги до 1 календарен ден
от потвърждението на резервацията от страна на Инес Травел
 
Точния размер на депозита и вида на клаузата, по която се прилага за плащане и анулиране на резервации, се съобщава в момента на резервацията. При резервации по промоционални цени, както и за някои видове каюти, сроковете и размерът на депозита и окончателното плащане може да бъдат различни и се предоставят при всеки конкретен случай. 
 
КАКВИ НЕУСТОЙКИ СЪБИРА КРУИЗНАТА КОМПАНИЯ ПРИ АНУЛИРАНЕ НА ПОТВЪРДЕНА РЕЗЕРВАЦИЯ по искане на потребителя или при неспазване на сроковете за плащане?

КЛАУЗА А
- до 76 дни преди пътуването: USD 100 / потребител
- от 75 до 57 дни преди пътуването: внесения депозит
- от 56 до 29 дни преди пътуването: 50% от стойността на заявените услуги *
- от 28 до 16 дни преди пътуването: 75% от стойността на заявените услуги *
- от 15 до 0 дни преди пътуването включително при неявяване за отпътуване: 100% от стойността на заявените услуги
КЛАУЗА В
- до 91 дни преди пътуването: USD 100 / потребител
- от 90 до 64 дни преди пътуването: внесения депозит
- от 63 до 43 дни преди пътуването: 50% от стойността на заявените услуги *
- от 42 до 22 дни преди пътуването: 75% от стойността на заявените услуги *
- от 21 до 0 дни преди пътуването включително при неявяване за отпътуване: 100% от стойността на заявените услуги
КЛАУЗА С
- до 121 дни преди пътуването: USD 100 / потребител
- от 120 до 91 дни преди пътуването: внесения депозит
- от 90 до 76 дни преди пътуването: 60% от стойността на заявените услуги *
- от 75 до 0 дни преди пътуването, включително при неявяване за отпътуване: 100% от стойността на заявените услуги
* но не по-малко от размера на депозита

Някои видове специални тарифи на HAL изискват 100% неустойка, в случай на анулиране на потвърдени резервации, независимо от
периода оставащ до началото на пътуването. Информацията за такива тарифи се предоставя в момента на резервацията за круиз.
 
Посочените условия подлежат на промяна от страна на круизната компания по всяко време, без предизвестие.

Освен предвидените по-горе неустойки, дължими към круизната компания, в случай на анулиране на потвърдена резервация за круиз, потребителите дължат допълнителна административна такса, в полза на Инес Травел, в размер 1,5% от стойността на платените суми, но не по-малко от USD 50 / резервация.

При резервации по специални (промоционални) цени може да се прилагат различни условия, които се обявяват при всеки отделен случай.
Неустойките, събирани от круизната компания при анулиране на резервации за “pre-cruise” и “post-cruise” пакети са същите, както неустойките при анулиране на резервации за круиз, като в този случай за начална дата на пътуването се счита датата на 1-та нощувка от предкруизния пакет.

Заявки за анулиране на резервации се приемат само в писмена форма (в попълнена бланка по образец, предоставен от Инес Травел).
Заявки за анулиране на резервации се обработват от Инес Травел до 17:00 часа в работните дни. Заявки получени след 17:00 часа или в почивни
и празнични дни се обработват в първия следващ работен ден, при което се прилагат неустойките за анулиране, валидни към датата на обработка
на заявката за анулиране на круиз. При анулиране следва да имате пред вид почивните и празничните дни в България и САЩ.

CANCELLATION PROTECTION PLAN - CPP
За удобство на клиентите, в допълнение на резервацията за круиз, Инес Травел предлага закупуване на специалния продукт на Holland America Line, наречен "Cancellation Protection Plan". Продуктът позволява на пасажерите, в случай на анулиране на потвърдена резервация, да си възстановят до 80% от приложимата неустойка за анулиране. Анулирането може а се извърши по всяко време до 24 часа преди началото на пътуването без да се посочват конкретни причини за анулацията и без да се представят допълнителни документи освен заявката за анулиране.
Пасажерите с български паспорт могат да закупуват само СТАНДАРТНИЯ вариант на CPP. "Платиниум" варианта е валиден само за пасажери от САЩ и Канада.
Стойността на таксата за "СРР - Standard" се предоставя при изпращане на потвърждението на резервацията за круиз (стойността на СРР зависи от цената на круиза). Таксата за CPP се заплаща в момента на потвърждаване на резервацията от страна на клиента.
Платените суми за СРР са 100% невъзстановяеми по всяко време след заплащането им.

С КАКВИ ДОКУМЕНТИ СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА ПЪТУВАНЕТО?
Всеки пасажер трябва да разполага с международен паспорт, валиден поне още 6 месеца след датата на приключване на круиза. За деца под 21 години, които не са придружени и от двамата си родители, се представя освен международен паспорт също и нотариално заверена декларация от отсъстващия родител / настойник, че е съгласен детето да пътува с другия родител / настойник. При несъответствие между фамилното име на детето и фамилните имена на родителите, които го придружават, родителите трябва да си осигурят документ удостоверяващ родствената им връзка с детето (като например преведен на английски и заверен акт за раждане или друг документ).
За настаняване на борда на кораба пасажерите представят ЕЛЕКТРОНЕН билет за круиз, който всеки пасажер получава от туристическата агенция, в която е заявил и заплатил круиза.
Всички пасажери трябва да си осигурят застраховка, покриваща медицински разходи в чужбина, включително и репатриране.  
 
 
ПРОГРАМА за ЛОЯЛНИ клиенти на Holland America Line
HAL предлагат на пасажерите, които са пътували поне веднъж с кораб на компанията, да участват в програмата за ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ,
наречена MARINER SOCIETY.
Нивото на лоялност, респективно вида на получените бонуси при всеки следващ круиз, се определя от броя пропътувани
дни на борда на корабите на HAL.
Някои от бонусите, които може да ползвате са:
- Специални цени за някои маршрути и дати на отплаване (такива отстъпки се прилагат само към каталожните цени и се определят в момента на
  реална резервация)
- Малък подарък във Вашата каюта
- Специални етикети за багаж и значки, които ви индентифицират като лоялен пасажер